onsdag 28 oktober 2009

Så härliga energier idag!

Så härliga energier idag!

Igår så ringde tre underbara kamrater!
Stofflan har jag känt i över 20 år! Han följer min blogg sporadiskt eftersom han är skeptisk till hundar, japp jag har sådana vänner! Vi pratade länge om hur just tankarna i mitt förra inlägg har fått vår vänskap att överleva så många prövningar. Visst är det underbart när man tänker tillbaka och kan se den röda tråden som genomsyrar allt och som gett mig honom?:-)

Nästa var en gammal jobbarkompis som ringde och berättade att nu hade reslutatet av att jag stod upp och värnade om alla mina kollegor på min förra arbetsplats kommit.
Den som i maj satte käppar i hjulet för mitt liv och baktalade mina andra arbetskamrater har stampat i klaveret och den här gången så hade chefen minnet med sig och kopplade ihop ett och ett. Synden straffar sig själv tydligen!

Sen ringde min pudding, Emelie och la till att just tankesättet som jag skrivit om ledde till att vi hittade varandra. Vi umgicks aldrig innan dess eftersom vi hade så olika sätt och olika umgångeskretsar, men när jag frågade henne om ett rykte jag hört verkligen stämde så la vi grunden till en vänskap som är sån där som man bara hämtar så otroligt mycket energi ur.

Så nu vill jag bara dela med mig av den underbara energi som jag är fylld med idag, det kommer att bli en härlig dag och jag ska verkligen ge mig fan på att tänka MINST en positiv tanke om alla jag möter:-)

Det riktigt pyser av lycka i själen över alla goa puddingar med underbara energier som finns i mitt liv!

Ni som behöver en dos energi kan bara ringa så ska jag dela med mig! ;-)

Ta hand om varandra!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det äntligen hänt något på kollegefronten.
    Kram Hanna

    SvaraRadera