torsdag 28 november 2013

Plugg plugg plugg....

Det börjar märkas att man är själv, att det inte finns någon att bolla med och ibland känner jag att jag överarbetar vissa saker som jag i slutändan ändå inte kommer välja att ha med i min uppsats...
Men ändå är det skönt att det flyter på ändå...
Träffade min handledare och han är så härligt engagerad!
Satt på bibblan men gav upp en timme tidigare eftersom hantverkarna såg till att den "tysta avdelningen" fylldes med typ grabbsnack från omklädningsrummet...



Men jag trivs med att sitta där och skriva, det är verkligen en studiemotiverade miljö!

Annars så är det som det är, varenda del av mig är helt slutkörd...
Tankarna slutar aldrig snurra, men med tiden så lägger sig nog ro över allt....

Idag fick jag damp och plöjde lite på hemnet och platsbanken, försökte hitta lite inspiration och kanske nya drömmar...
Sen såg jag att Rebecka sökte folk och visst finns tanken att söka mig dit... Älskade tjejerna, men jag skulle kanske vilja prova på en annan avdelning...
Fokus fokus!
Vill inget hellre än att må riktigt jäkla bra så snart som möjligt!
2014 närmar sig och jag hoppas kunna komma undan min otur och få bukt på ekonomin igen. Det blev lite väl många hål att täppa igen iår....
En kopp te lugnar lite och lyxfällan rullade på TV:n, folk har det sämre än mig...
Det är lite tröstande iaf!
Studentlivet tar slut förr eller senare och då kan man börja jobba med en redig budget.


Hundarna har fått lida idag, men de har iaf varit ute hela dagen och fick komma in när jag kom hem, så de sover gott nu....
Båda är så goa när matte är sliten, det är mycket närhet och mys som bjuds...

1 kommentar:

  1. Snubblade in på din blogg för ett tag sen och har sen dess inte kunnat sluta läsa! :D är själv hundtjej och blir ju hur inspirerad som helst av dig och dina hundar! du är så himla duktig och jag blir glad av att läsa din blogg! :D

    SvaraRadera