tisdag 10 september 2013

Lite dragigt!

Det är skola för hela slanten!
Mycket som ska in innanför pannbenet och väldigt lite tid till det jag vill göra...
Idag la jag ett spår men mörkret kom snabbare än anat så när gänget var på väg hem från motionsspåren så fick jag ge med mig och inse fakta. Det blidde inget nosarbete...
MEN som kompensation så gjorde hundarna ett sjuhelvetes jobb i spåret!
Men Samsons patrull tidigare i helgen får jag leva på...

Det gröna kortet ligger iaf och väntar på att bli skrivet och provet är betalt, bara tiden ska finnas och den ska jag ta mig så snart jag bara kan!
Elsa är inte lika stabil som Samson än, men henne kan man mycket lättare mana på än honom. Han känner efter och anpassar mer, han vill hellre ligga i ett tempo där han kan få vara jämn. ASBRA! Men dagar som denna så vill man kunna växla honom lite mer som Elsa eftersom det är galet kuperat och framförallt så vill jag att Elsa ska få sitt engagemang bekräftat så hon inte känner av honom och hans coola inställning.
Men vad tusan!
Grymt roligt!
Alla är nöjda och nu blir det kvällsaktivitet i form av dusch och säng!


Matchad outfit som alltid! 
Dock är linan rosa när vi springer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar