onsdag 25 september 2013

Dejtingsajts premiären avklarad!

Jag är för jävla lättlurad!

Får mail från något som heter Badoo om att min kompis som är i Afghanistan skivat ett meddelande till mig via sajten.

Klickar på infon och hamnar i AppStore. Gratis app. Ja vad fan!

Klickar och vips är jag inne.

Men blir grymt besviken!

Min kompis bild har antagligen blivit lånad och min mail snodd.

Då plingar det till och ännu ett meddelande med reklam skickat från en annan vars bild blivit snodd eller vad man ska säga.

"Jag har inte skrivit det där!", repliken på sajtens spam kom på en gång.

Komiskt är att killen som replikerade är en kille som jag var på "dejt" med för typ 9 år sen!

Vi skrattade gott åt detta och mindes båda att jag vägrade av princip gå på dejt, han var smart och föreslog ett gympass... Sen försvann jag in i den gröna firman så det var ju det.

Men komiskt ändå!

Min premiär på någon form av dejtingsajt är gjord och jag konstaterar snabbt...

Det sajten gjorde för mig. 

Det gjorde jag för 9 år sen ändå.

Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar