söndag 4 augusti 2013

Produktiv dag!

Tvättat släp (in och utvändigt) och bil!

Bytte stödhjulet oxå! Handy women!


Missnöjd kille....

 
Pansarvolvon!

Köpte matta och la in, fick dem klippta enligt mått efter lite tjat i matt-affären.


Innan sängdax så hann jag sortera en del... Tur att jag bara har två hundar så en box kan gå till förvaring...


Fasaden tvättad! Inget snigelbajs kvar!
De små jäklarna är maniska på att klättra på mitt lilla hus... Usch!

 
Räcket fick sig en omgång oxå!

 
Alla hundar simmade och Vic fick hål i näsan när han hann nanosekunden innan Samson att ta bollen. Dock var bollen för liten för att hållas av två så Samson överlappade Vics bett och vips så var han ensam på bollen...


Sist men inte minst så blev jag bjuden på middag och tårta av mina hyresvärdar. Inte illa vill jag lova!

Imorrn ska jag på agilitytävling och coacha lite, jag räknar med många pinnar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar