onsdag 19 januari 2011

Vi ska vinna halva loppet iallafall...

Idag så halkade jag runt på Järvafältet och drömde mig bort, hundarna sprang i skogen och slogs om vartannat... En helt vanlig promenad i vår lilla familj ;)
Fick en sån där energi kick som man bara kan få när rätt låt kommer i lurarna och sen kom den... den där idéen som jag ni vill sätta i verket. Äventyr och slit... Hoppas att tiden räcker till bara...
De närmsta veckorna får avgöra om vi klarar det. En hemlis tills vidare för alla, mellan mig och Mammas gris Sammyboy...

Men bara av att satsa så har man ju vunnit halva loppet, eller hur!? :)

Körde lite sitt, dirrigeringsapportering och position med uthållighet och vändningar. Det är vändningarna som jag måste ta mig en funderare runt... Har ju som alla redan vet den lataste hunden i stan. Man ska göra så lite som möjligt för så mycket som möjligt ;)

Tog fram Yoga-mattan och kollade på Go'natt ikväll, det verkar finnas där så det är nog bara att lägga till uthållighet och sen störning...
Sen byter vi ut belöningen när han kan och kör på jaktretning vid nedläggandet så har vi nog ett vinnande koncept :)


6 kommentarer:

  1. Ser kanon ut, är det tävlignar på G eller?!? :-)

    SvaraRadera
  2. Njeamjea det vet man aldrig, i framtiden eller kanske inte eller om man så vill... ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Liite inspiration till där till mig, tackar för de ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Perfekt. Inspiration. Önskar att jag visste hur man gör såna här filmer. Ska kolla.
    Undrar om det finns någon annan ras som njuter så när man stryker dem lätt,lätt över pälsen (Som du gör här) som schäfer. Nelson får inte nog ibland.
    Kul. Ulf

    SvaraRadera
  5. Så oskyldigt söt han är ;) Ser jättebra ut. Kanske ska ta tag i det nu under våran vila.

    SvaraRadera
  6. Varsågod tjejen! :)

    Jag kör i Windowl Live Movie Maker, enkelt som en barnlek och tom blondie Jeanette fattar ;)


    Han är oskyldig och övriga världen grunden till allt ont! ;) -enligt honom själv-

    Kram

    SvaraRadera