tisdag 25 januari 2011

Nya tankar kring apportering...

Även om man kan tro något annat, så är det faktiskt så...

Semishaping och jakt/kamp... fick en idé när jag körde från skolan och var inte sen på att svänga in på närmsta Brukshundsklubb -Järfälla BK... dock var det parkeringen som gällde...- och testa. Det tog några omgångar sen var han med på noterna, två tre pass som detta och sen får vi se om jag ska ta det vidare. Men har man inte satsat så har man inget vunnit, eller hur?

Skolan går bra, vi ligger i framkant i vår grupp så det känns skönt! :)

Kom just in från min 40 minuters kvällsrunda i denna snålblåst... det biter bra i kinderna vill jag lova! Tröstar mig själv med chokladbollar och te :)

Glöm inte att kolla på handbollen mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar