söndag 5 april 2009

Så du menar att hem är ditåt?



"Så du menar att hem är ditåt? Jag tror vi går i cirklar..."


Idag så har vi varit på Hökagården, jag och Samson har bott där hela helgen. Det blir mycket promenader varav vi idag bemästarde självaste moderskogen av alla urskogar! Japp det var ett par blöta fötter och tassar som slutligen hittade hem.... Samson var skeptisk och ifårgasatte min orienteringsförmåga...

I övrigt så spårade vi idag oxå, nu jäv*ar så var det vinkelträning och fokus på att följa varje fotsteg!
Sen har vi tränat på metallapporten, inga konstigheter utöver hans lilla attitydsproblem... den lilla skiten! Han gör EXAKT vad jag säger åt honom... men han har attityd som en hormonstinn fjortis! Men som mamma säger... jag kan ju inte hindra honom från att känna, så länge som han gör som jag vill så får han ju tycka att jag är en hagga som käkat och ski*it taggtråd... Men den dag som Mr Beathalandet trotsar mig med denna attityd så ska vi ha ett litet utvecklingssamtal...

Stay safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar