måndag 6 april 2009

De ser MIG och min HUND...


Solen skiner och jag längtar till sommaren och Väddö-lägret!
Så jag och Enja kan sitta i en solstol och lyssna på Jonte och hans påhitt :-)


Det ska bli så gött att hänga med hundtokiga människor som skiter i vilken kennel min lilla padda kommer ifrån, de skiter i vilken färg min hund har, vilka vinklar eller vilken tik som slussade ut honom, likaså så skiter de i pappan till The King var.


De ser MIG och min HUND och vår glädje att få träna ihop, att vi har så kul tillsammans!


För det har man om man tränar med Samson, han är en sådan personlighet så man blir tårögd av hans påhitt och hur han verkligen funderar på livet och hur han ska lösa dessa världsproblem.
Inte direkt för att man blir så rörd, men man skrattar så man nästan gör i byxorna åt denna gigant och hans försök till att lyckas med det jag bett honom om.


En kämpe!


Jag alltså...

2 kommentarer:

  1. Ja, all lycka Jeanette och Samson!
    Ni kommer att gå långt, jag vet!

    SvaraRadera
  2. Tja grabben!
    Matte längtar oxå, ja ha ju inte vari där ännu, men hon på två ben säger att det är bäst. Juste" att du såg vad duktig jag har varit, matte sa inget hon bara skickade ut mig o sen gick det där maskinen som låter så illa en lång stund. Å vet du, idag fick jag vara i buren på morgonen. Taskigt va... Förstår inte vad dom menar.

    Puss o träna på
    /Dustin

    SvaraRadera