torsdag 30 april 2009


Fick ett tips från en kär vän om att föregående inlägg kan misstolkas och jag passar på att göra en notis om att det rör sig om en arbetsplats som har satt käppar i hjulet.
Antagligen så blir det till att dra in facket eller polisanmälan, tyvärr så har denna arbetsplats inte det bästa... Flera kollegor har gett mig rådet att inte ha med dem att göra.
Men ska alla bara svälja och gå vidare så kommer det aldrig att bli bra! Jag vill inte lämna andra i skiten så det är lika bra att bana väg så det blir lättare när samma sak händer igen, vilket det lär göra...

Hoppas att ingen tagit illa vid sig, men det tror jag inte eftersom jag inte har vänner som skulle fälla en med krokben. Jag omger mig numera (i vuxen och mogen ålder) med människor som ger mig lika mycket energi som de tar. Såna som får mig att må bra och känna mig värdefull...


Det är ju tack vare dem som jag orkar a tag i det här, även om det är surt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar