torsdag 24 mars 2011

Talanglös film med Samson the Chubb...



Idag bar det av för att få torr och fast mark under fötterna, Jimmy lät oss dela en fotbollsplan med honom och hans hundar. Hyvens kille det där!

Jag meddelande att jag ville att han skulle filma och att vi skulle köra en del moment i ett svep. Allt som kom med på filmen blev verkligen halvdant, värdelöst! Positionen är ett skämt ibland... Men det är ju så när man inte fokuserar utan bara plojar på och det blev ingen ordning alls. Trots att jag ringde Hanna om vilka moment som ingår i trean på vägen dit så glömde jag av alla gruppmoment och vittringen [som låg i fickan hela filmen...]
Sen stängdes kameran av och det fokuserades på elitmoment och framförallt att bli kommenderade av en ny person. DET mina vänner var svårare än jag kunde ana, i blåst och med massa energi så fuskades det två gånger. Skit. Men han gick riktigt bra i övrigt. Lite slarv... Men inget som var katastrof.

Det roligaste var iofs att jag tyckte att apporteringarna var S K I T men när man tittar på dem så ser det helt okej ut, slarv vid gripande och uppstart/avslut är sådär, men inte så farligt som det känns. Så om vi skulle ta oss för att ta tag i dem så kanske det kan bli kanon ;)
Jag tror att dirigeringsapporteringen kan ligga bakom hans fulingar på slätapporteringarna, helt plötsligt så finns det jakt med i bilden ;)

Men han är ett charmtroll min lille prins... :)

Men inget slår... att jag kunde sitta backen i solen och njuta en stund... Det blåste storm men man är ju alltid klädd som en barbamamma så det var riktigt härligt! :)

Avslutade med IKEA och sen hem för att beställa mat, snart är min hall klar hörreni! Grymt!

1 kommentar:

  1. Vilken FART på apporteringarna. Grymt! Tycker det ser bra ut. Baccis var allt annat än perfekt.

    http://www.youtube.com/watch?v=32glZnprJpE

    SvaraRadera