söndag 27 mars 2011

20 000 besökare! Vilka är ni?


Ja jävlar! På mindre än ett år...
Ok då kör vi en undersökning igen! Samma fråga som för 10 000 besökare sen...

Vem är Du som läser min blogg?
Hur hittade Du hit?
Vad får Dig att besöka vår blogg?


För att göra det lite extra roligt så kommer jag att lotta ut en present till någon av dem som lämnar en kommentar, om en vecka så sker en lotting mellan er som tagit er tid att utvärdera vår blogg! ;)
Håll sen koll så kommer jag att be om din adress eller kanske överlämna den själv om du finns i närheten... :)

19 kommentarer:

  1. 1) Lumpare
    2) Facebook
    3) Facebook-tjat.

    Skämt å sido, det är ju faktiskt imponerande att se vad du har för dig. Därav några klick från mig, främst filmerna!

    SvaraRadera
  2. 1) Liten skittjej till hundnörd :D
    2) Följt den sedan den föddes ;) typ när samson va tre månader? Din hemsida kom då i alla fall :)
    3) För att ni är mina IDOLER! de vet du ju iof redan :)

    SvaraRadera
  3. 1) Har för länge sen haft praktik på RM's
    2)Via RM's hemsida på något sätt
    3) Du inspirerar mig till att lyckas med min hund

    SvaraRadera
  4. 1. Det är ju jag, Lilla My ;)
    2. Har följt den sedan första meningen.
    3. För att det är ju GI Jane och Sammy Girl! Ni rockar fett!

    SvaraRadera
  5. 1. Har en halvbror till Samson och jag är så sjukt imponerad och avundsjuk på hur bra det går för er!
    2. Tror jag hittade hit genom Beathalandets blogg.
    3. Få inspiration och så skriver du väldigt bra!

    SvaraRadera
  6. 1. En som har Beathalands hundar:)och även egen uppfödning på schäfer
    2. Genom Beathalandet
    3. Blir så inspirerad:)Jättekul att titta på dina filmer:)

    SvaraRadera
  7. 1. Hundidiot :-) som träffade dig på tävling
    2. Sökte på nätet
    3. Du är inspirerande helt enkelt

    Kram Veronica & Hobbe

    SvaraRadera
  8. 1. Pepsis o Elsas matte
    2. Genom dagis
    3. Blir så inspirerad

    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. 1. Nathalie, hundtokig :P speciellt i schäfrar..

    2. av en slump när jag sökte på google om schäfer..

    3. gillar läsa om vad du och samson gör och era videon me träning.. + blir inspirerad utav er =)

    ha en trevlig dag.

    //Nathalie

    SvaraRadera
  10. 1. Har min första hund och är helt såld på min nya hobby!

    2. Genom en annan blogg (kennelblagul).

    3. Det är kul att läsa om din syn på hundhållning, man får tips och det är kul att följa era framgångar :)

    SvaraRadera
  11. Vem är Du som läser min blogg? - Helen 34 år, har en bouvierhane på snart 1,5 år :)
    Hur hittade Du hit? - Lärde känna Piastigens och Beathalandets Lollipop :) sökte runt lite o hittade er.
    Vad får Dig att besöka vår blogg? - Blir inspirerad och motiverad, och snappar upp lite tips som vi kan använda :) Så skriver du på ett kul sätt :)

    SvaraRadera
  12. Som du märkt läser jag Therese din blogg, Kids matte. Hittade den via RMs blogg. För att lära mig mer om ledarskap och träna min hund. Gillar även dig som person, delar mycket din syn på människan o världen och blir glad att se du även lever som du lär (för det mesta); jobbar stenhårt och dissar jäntelagen men ändå är ödmjuk. Har ett citat till dig: "If your actions inspire others to dream more, learn more, do more and become more, you are a leader" John Quincy Adams.

    SvaraRadera
  13. 1. Blivande hundägare på 18 år :-)

    2. Jag hittade hit genom google. Sökte på Lydnadsklass 3 :-)

    3. Din fina hund och talang!

    SvaraRadera
  14. Jag läser gärna din blogg. Kul att följa era framgångar och träning!! Kram Cia

    SvaraRadera
  15. Jag läser gärna din blogg. Kul att följa era framgångar och träning!! Kram Cia

    SvaraRadera
  16. Hej Jeanette!
    Bibbi här!
    Kom i kontakt med din blogg via RMshundcenter.
    Jag läser din blogg för att jag gillar dig som person.Dessutom tycker jag att Samson är en av de vackraste och maffigaste hundar jag sett!!!
    När jag är nere eller inte har någon ork så går jag in på din blogg. Har aldrig stängt ner den utan ett gott skratt. Vill även passa på att gratta till er utmärkelse!! Massor av kramar!

    SvaraRadera
  17. Anna, Kompis matte30 mars 2011 kl. 17:42

    Hej Jeanette!
    Kompis matte Anna här! Hittade hit via dagisbloggen. Läser för att jag tycker det är en rolig och välskriven blogg, kul att se hur du tränar och hur du resonerar kring Samson och mycket mer.
    Hoppas studierna går bra!! :)

    SvaraRadera
  18. Träningskompis

    jag hittade dig på Rms hundcenter.

    Jag instämmer med alla som skrivit här du är en insperationskälla både på och utanför träningsplanen!!! "Hur svårt kan det va!!"

    SvaraRadera
  19. Jag är Lotta och matte till Beathalandet Xara 15 månader

    Jag hittade dig/er från Lotties blogg (Beathalandet)

    Jag besöker gärna er blogg för jag är så himla imponerad av dig och Samson.

    SvaraRadera