tisdag 1 januari 2013

Saknar ord....

Anlände till Hanna och efter en kaffestund och lite PRAO på pensionatet så drog vi till Halmstad hundarena och snart anslöt Caroline med Santo.
Projekt "Hur fungerar Samsons hjärna" drog igång. Efter ett långt uppehåll så var det en rätt taggad Samson som studerades av Hanna och en plan började ta form.
På bara ett par minuter så hade detaljer rättats till och tårarna rann... SOM VANLIGT!!!
Hanna är en av de som jag bara kan lämna över till och som jag litar blint på, jag följde hennes instruktioner och resultatet dröjde inte på sig...
Jag har varit lite tom inför att vårt problem med gruppmomenten kommit tillbaka och inte kunnat se varför de fallit tillbaka... Men här sitter jag i soffan och helt plötsligt är det solklart vad som hänt! Han har slutat jobba! Jäkla apa!

Elsa fick sig en omgång och jag började belöna henne idag, positionen är fenomenal och inga kontaktsläpp så nu är det dags!
Skönaste kommentaren från Hanna:
"Får du inte en tia på det läggandet så får du aldrig det!"
Är det något Surikaten kan så är det att bli ett med underlaget!
Ska bli spännande att se vart vi tar vägen när belöningarna börjar trilla in...

Projektet med Hanna och Bacci framkallade oxå glädjetårar när vi löste "problemet" på några minutrar...
Men det får ni läsa om på hennes blogg!

1 kommentar:

  1. Underbart att läsa :)
    Och kul att ni fortsätter med de obligatoriska tårarna! ;)
    Kram!!

    SvaraRadera