onsdag 14 juli 2010

Semester runt hörnet...

Qvarre och Kråkan en ljuv sommarkväll...

Det har varit lite hektiska veckor, mkt som ska göras hemma med köket som numera även fått nya väggar och elen är dragen. Igår spacklade jag väggar och tvättade som en idiot -sjuhlevetes massa tvätt som legat och inte tvättat sig själv... hmmm...-
Men på fredag så bär det av till skåne för att rusta husvagnen och hälsa på mina älskade svärföräldrar, tänk att man kan längta efter dem så mycket.. -med min tidigare erfarenhet av svärföräldrar så kan jag inte fatta att så underbara människor finns-

Sen på måndag rullar vi upp till Skillingaryd för att installera oss med Kicki, Kjell, Sissi, Dacke, Mamma och Benson (malin ansluter på fredagen tror jag...), jag ser verkligen fram emot min lilla semestervecka -gäller att njuta och slappa så man en vecka senare står utvilad på jobbet-

Benson kläckte idén att vi skulle åka och hälsa på Morgan och han seriegubben från Ullared, så på tisdagen så blir det antagligen en massutflykt till Halland.

Samson ska ställas, han fäller som ett as men har sjukt mkt päls för sitt eget bästa...
Har fixat och preparerat med produkter och hoppas på regn så kommer han se kanon ut oavsett :)
Ikväll är det träning med gruppen, det blir nog lite ringträning och spår -är inne i ett spårsug idag, mera tjänsteinriktad och skoj! Samson har tänt till som tusan oxå vilket ger en massa energi- skulle jag tro jag tro, värmen och bristen på syre tar musten ur oss här uppe...


Ha en underbar dag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar