tisdag 28 juli 2009

SSM avklarat och veterinärtid inbokad


SSM är avklarat och jag har inte återhämtat mig ännu...
Vi kom upp på måndagen eftersom vi blivit tillfrågade om vi kunde hjälpa till från månd, men det blidde ett par lungna dagar med lite ringsnickeri, elpillade, skyltskrivande och lite annat smått och gott samt mobbing på hög nivå av alla som förtjänade det;-)
Sen drog Brukset igång och jag for runt lite överallt och hjälpte och fick även se ett par riktigt duktiga ekipage, lärorikt som allti.
På fredagen så var det vår dag, Samson skulle ställas och han gjorde ett fint jobb men kom långt bak i ledet. Dock är jag såååååååååååååååååååå nöjd med kritiken och jag fick frågan hela helgen vart han kom ifrån och även Ulli (Lottie och Peters vän från tyskland) frågade lite om honom och tyckte att Samson kunde åka med hem till Tyskland. Sen öste Petra komplimanger så jag blev generad, ujujuj att man kan vara så svensk;-)

På fredag kl 10.15 så ska vi in och kolla upp hans hälta och se om vi kan hitta något....

Ni får hålla tummarna för att det inte är något allvarligt och att vår tävlingssäsong blir rubbad...

1 kommentar:

  1. Hej Samson

    Vi håller alla tummar och tassar, att det bara är lite "taskig" växvärk. Du är ju så stor och har vuxit så det knakar.
    Kram från oss

    SvaraRadera