torsdag 30 juli 2009

Mina älsklingar...


Usch... imorgon så är det veterinären som gäller... jag hoppas att det ska gå vägen och att det bara rör sig om tillväxtzoner eller något annat som kommer att läka ut...
Mamma ska med och kolla på plåtar och diskutera med veterinären, hon har koll på det mesta och kan översätta latintermerna;-)

Om en och en halv timme så kommer mina älsklingar hem och jag kommer aldrig sluta krama Jonte liten, mannen i mitt liv:-)

Jag återkommer imorrn med informationen kring besöket!

För er som läser min blogg så kan jag meddela att det blir träning på lördag, Benson och Jonas figgar och Smason hejar på från läktarn...

2 kommentarer:

  1. håller tummarna så det är som min svarta hanne"bara växtvärk"hältor som kom o gick men gick över helt sen.
    Kram o tänker på er hela dagen i morrn.
    Vi ses på lördag
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Man måste älska Jonas' danssteg på denna bild. Man måste.

    SvaraRadera