onsdag 6 maj 2009

Spår och regnfyllda promenader...




Mammas gris i regnigt Halmstad.

Idag så tog jag en långpromenad med Samson, kom upp i 9100 steg så jag var nöjd, men när jag kom hem så pajade magen ihop igen när jag drack vatten så det kom upp igen. Fint!
La ut ett spår i regnet så jag skulle få träna på att spåra i halv storm och regn, men regnet försvann och lämnade stormen kvar. Gick så där, bra men med lite slarv, har aldrig väntat så länge med liggtiden visserligen... Men sen körde vi lydnad och det känns verkligen superbra just nu, det har gett så otroligt mkt att träna med Hanna. Hon är en sån där frisk fläkt och som pricken över I:et så är hon ödmjuk. Man kommer så långt när man kan ha utbyte av varandra, jag är bra på en sak och hon på en annan så tar man av varandra så blir man en bättre förare!

Tänk om alla fick ha det så? Själv är jag sååååå otroligt lyckligt kottad på den fronten!
Får nog tacka min mor för det, det var hon som ringde Peter och på den vägen kom Samson in i mitt liv och med honom en hel drös med underbara människor:-)

Sen har vi ju Kråkan... mmmm... pudding!

Läääääääängtar till vi flyttar! Det är knappt en månad kvar nu! Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar