måndag 29 september 2014

Samson har trassel med en kota....

Samsons ovilja att hoppa tillbaka över hinder sen Visingsö har antagligen berott på lite trassel med en kota. Gissa om jag är tacksam över att ha Hundmassören som RINGER och säger åt mig att inställa mig med hundarna och att hon då hittar detta!


Jag responderar bra på order.


Jag har varit lite konfunderad över att han inte hoppat tillbaka på tävling, men såklart när jaktbelöningarna är borta i form av apporter och bollar så är det klart att stressen sjunker och han känner att det tar emot.


Jag misstänker att Elsa är skyldig, hon brakade ju in i honom för ca 2 månader sedan och så har det gått och blivit sämre med tiden och han visar ju aldrig att han har ont eller avlastar sällan. Han leverhelt enkelt på att han är i bra form i övrigt.

 

Så nu blir det massage, laser och vibb!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar