lördag 20 mars 2010

Kan bara hålla med...

Godmorgon kära vänner!

Jag läser Pierres Wahlström's blogg lite då och då, likväl som man läser alla andras bloggar -Även Blondinbellas blogg som jag faktiskt verkligen uppskattar, klokare 19-åring får man leta efter!-
När jag läste hans blogg så nickar jag instämmande till varje ord, vet precis vad han menar och blir så besviken över att det ens existerar.

Läs gärna Pierres blogg och ni kommer antagligen tänka samma tanke som jag...

Träna hund och sluta upp med alla fika/kärringfasoner!
Ingen mår bra av det i slutändan och det är bara elaka människor som ägnar sig åt det för egen vinning skull!

Träna hund och njut av det fantastiska i att få ha en relation med dessa underbara varelser!
Umgås med era vänner men gör det med glädje och inte illvilja mot andra, ni ska få se hur kul det blir! Ni som har härliga energifyllda människor runtomkring er, håll i dem och vårda er vänskap.

Kram på er och ut i solen och träna hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar