lördag 13 februari 2010

Underbara vänner!

Samson 6 månader:
"Men vad i helvete! Fot var ju att sitta och titta, hit med belöning kärring!"
-skrattar åt minnet-

Sitter och tänker tillbaka på 2009, tänka så mycket som hände och allt som förändrades totalt under det året.
Lägenhetsköp, flytt till Stockholm och distansförållande på nytt. Vår lilla familj får verkligen kämpa men vi tar oss igenom det, en liten stark trio måste jag säga.
Det har varit mycket turbulent under året men jag har verkligen vuxit som person och insett mitt värde som en ärlig och äkta person allt mer, underbara vänner som funnits där för mig och min familj genom stormiga och jobbig partier. Fantastiskt. Tusen tack!
Ni betyder så mycket för mig/oss så det går inte att beskriva!

Samson och jag hann med ett par tävlingar som resulterade i LP1 och LP2, ett BH som pricken över I:et så fick han känd mental status, bara 15 månader gammal...
Jag är verkligen en tävlingsmänniska ända ut i fingerspetsarna, älskar den nervösa känslan och lugnet som når bröstkorgen minuten efter allt är över.
Att fokusera och sikta på mål som man vill uppnå är verkligen en tillfredställande känsla.
Jag blir så ivrig när jag tänker på året som står framför oss, det kommer bli suveränt roligt!

Nästa mål är lkl 3/LP3 och IPO 1+ -snöläget som är är dock lite störande...-

Sitter och tittar på bilder, ska bli så kul att få hem en liten igen -fast det är ju inte min...- Är det någon miljonär som vill ge mig ett släp? Så jag kan har minst en till att leka med. Får ju lägga band på mig själv så jag inte kör slut på min prins... i slutändan borde jag nog ha fler... Lääängtar tills den dag vi flyttar ut på landet... -drömmer-

1 kommentar:

  1. Ni är grymma! Det blir kul att se vart det här året slutar;-)

    Hoppas vi ses på tävlingarna under våren:-)

    Kram från Nilla

    SvaraRadera