onsdag 3 juni 2009

UUUnnnngh!

Nu gäller det att hålla tummarna så det skriker om det! Jämmer och elände med den här hältan, jag vågar inte göra något alls... så idag blev det lite träning av moment, men jag kan inte köra inkallningar och hopp som man gärna hade velat. Läggandet vågar man inte slipa heller om han skulle lägga sig fel...
Den är MKT bättre men det är dumt att chansa!
Nu ska han få vila tills på fredag... usch vad nerverna börjar göra sig påminda...
Men det är som sagt bättre att träna dem på en liten lydnadstävling än på IPO:t under skyddet, kan bara se framför mig hur min lilla ängel från helfetet tittar på mig och säger "goodbye! skit på dig!"...

Hoppas de har bra tjotahejtis på tävlingen, lär ju stifta en nära bekantskap med den på tävlingsdagen... Ska man ta med eget toapapper? ;-)

På tal om toapapper så kom Samson just farandes med den sista toarullen, det stod ett moln av konfetti runt honom och gissa om han var glad? Det är ju bara hoppas att man inte får rännskitan inatt....

Tjohej!
En bra hund reder sig själv tycker Bacardi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar