lördag 6 juni 2009

En andra placeringen igen med 177 poäng och 1:a pris!

Apporten med fullpoäng!!! Mmmm mammas gris...

Kontakt...

Det gäller att ta sats så man kommer över!

Weeeeiiiii!!!

Inkallning med fart och fläkt!

Linförigheten gick fin fint!

En suddig bild men ack så nöjd jag var under linförigheten och spec med språngmarschen...

Vi fick 177 poäng dvs ett 1:a pris har dock glömt protokollet i Hannas bil så fördelningen har jag inte.

Vi fick stå på prispallen på plats nummer två, YESS! Som vanligt med 2 poängs skillnad till vinnaren. I gruppen var vi 12 ekipage.
Av totala antalet deltagare i Klass I så kom vi två oxå, totalt så var vi 24 stycken som prövade lyckan.

Hårdare idag och jag fick mig en tankeställare om hur poäng kan dras... men men vi har vårt förstapris och om man ser till den totala placeringen så är jag jättenöjd, det var många duktiga ekipage och jag är glad att jag startade som nummer 4 så man slapp se alla duktiga...

Nerverna va inte lika farliga idag, bara platsliggningen går så känns det bättre, men idag så satte sig hunden bredvid och suktade efter att få leka med Samson *ahhhh panik*

Tack för alla kommentarer! Ni underbara männiksor!

Jag är så stolt över minalillaprins, precis 10 månader gammal och redan två 1:a pris... wow gubben vilken kille!
Klumpedunsen Hanna sabbade för Whiskey och snosade på ett 1:a pris, nästa gång släpper vi in hunden själv så det blir någon ruta! ;-)

Han är så härlig den killen, knappt att man tror det man ser... Fantastiskt!
En 4:e plats blidde det för blondinerna, japp My är en blondin till sättet iaf.


5 kommentarer:

  1. Dubbelt Grattis i från oss i Bor!!!!!
    Vilket ekipage ni är:)
    Kram Pia och Stig

    SvaraRadera
  2. Grattis Grattis, riktiga pokalplockare!! Nu räknar jag till TVÅ tårtor!

    SvaraRadera
  3. Hävdar å det bestämdaste att det bara finns en blondin i sammanhanget och det är jag. Klantskalle! Hoppas på bättre tur/skicklighet imorgon...

    SvaraRadera
  4. Jaha!Vad måtte det bliva av er.ett jättegrattis från Lottie och Mariella som just nu kollar på fotboll,har ridit,dricker bira,Likör 43 med mjölk.
    Stolta uppfödare igen.Det blir många tårtor ,vi tar marängtårta denna gången.

    SvaraRadera
  5. Fan vad ni är grymt bra,
    Stort grattis
    Kram från
    Yvonne me Z-flock på Nybyggetsgård

    SvaraRadera