måndag 30 mars 2009

Inte mycket kvar nu...




Läggande under gång sitter snart! Han lägger sig med rätt teknik och det ser så snyggt ut! Ska bara ta bort att jag stannar till i steget.
Det blev inget spår igår, men lydnadsträning. Har börjat viska till honom så han får koncentrera sig ordentligt. Linförigheten sitter bra men kan bli ännu bättre i vändningarna. Ställande har vi.
Hoppas han ska vara klar till sommaren!
Jag får ta tag i apporteringen ordentligt nu, usch vilket trist moment! Sen är det bara sitt-hopp kvar!

Jobbade igår igen, Charlotte Pirelli var där och skrålade. Fyra låtar hann hon med bara, två egna och två covers... hrmmm... har hon inte gjort fler låter undrar jag?

Enja är dålig så jag och Samson har spenderat en hel del tid på tu man hand, min lilla mullvad uppskattar detta ordentligt. Bilderna är från en av våra många lååååååång promenader...

2 kommentarer:

  1. Åh,vad fin han är Samson pojken!

    Kicki

    SvaraRadera
  2. Du ligger då i och tränar, flitens lampa lyser! Många moment har du fått in. Det kommer att bli fint inför tävlingsdebuten, jajjamen!
    Kramis från Cia

    SvaraRadera