torsdag 13 november 2014

Elsa ska bli mamma!

Tja det här med att blogga har verkligen blivit medeltida. Helt ute. Jag som förr alltid bläddrade igenom andras bloggar för inspiration och för att hålla koll på nära och kära.
Idag är jag och andra så satans bekväma, man vill ha kort och koncis information och då räcker Instagram och Facebook. Men även där har jag tappat stinget! Facebook är något som ligger i telefonen bakom den söta lilla ikonen. Japp jag har noll koll!
Men sen måste jag erkänna att det finns rubriker som ändå får mig att klicka på länken och läsa nyfiket.
Det jag är jävligt dålig på är att kommentera, man är så van vid att ett par ord en liten passande glad gubbe och sen "skicka" räcker. Då blir proceduren att skriva en kommentar på en blogg för jäkla komplicerad.
ALLTSÅ! Höjden av bekvämlighet!

Annars så händer inte så värst mycket på Hagaberg, vi tränar när tiden ges och jag funderar på vad som är värt att lära om och fixa till på Samson inför VM...
Vet ni! Det är sjukt svårt att avgöra!
Det är lite stiltje på skyddssidan och jag väntar både på svar och inspiration.


Hur som helst! Elsa är på G mot löp, vilket innebär att det kommer finnas små Elsa bebisar i början av våren! Alltså små yrväder och beroende på vem den tilltänkte fadern blir så kan det bli räcervalpar DeLuxe!
Jag återkommer med mer information när det börjar närma sig parning och håller er uppdaterade!
För mer information om det lilla Lakritstrollet så är det bara maila eller ringa! 

1 kommentar:

  1. Ingen parning på detta löp.
    Vi har fortfarande valpar som inte fått nya hem och parar ingen tik innan de flyttat hemifrån.

    SvaraRadera