fredag 11 juni 2010

En helg av äventyr!


Regn och rusk...
Vaknade imorse och tänkte att klockan fick nog bli lunch innan jag ringde det samtal som jag har satt mitt hopp till i ett par veckor nu.
Vid elvatiden så stod jag ute i regnet med mina jobbarkompisar och även Sanna och Malin och väntade på att få komma in från skyfallet som formligen hälldes över oss.
DÅ ringer telefonen och "DOLT NUMMER" visas på displayen, jag brukar sällan svara då utan vänta tills de lämnar ett meddelande eller som Matilda som alltid skickar ett sms med "det var jag som ringde" till mig.
Men nu plockade jag upp telefonen och min lycka blev gjord när jag blev införstådd med vem som ringde!
Kharma is on my side these days! It pays of to be good!
Så i helgen väntar äventyr för mig och Samson! Ska bli sååååå spännande!

5 kommentarer:

  1. Nu blev jag nyfiken! Berätta! (:

    SvaraRadera
  2. Det blir en överraskning! :)

    Är så pirrig och uppspelt, det ska bli en intressant och riktigt givande helg helt enkelt!

    :)

    SvaraRadera
  3. Åhh gissa om man kommer sitta som en hög här då och vänta på uppdatering! :D Extra spänning i vardagen ;)

    Lycka till eller något! haha

    Kram

    SvaraRadera
  4. Håller tassar och tummar för din hemlis,
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  5. håller tassar och tummar för din hemlis
    Kram Y

    SvaraRadera